17 MAIO | DÍA DAS LETRAS GALEGAS | Luísa Villalta

Co gallo da celebración do Día das Letras Galegas adicado este ano a Luísa Villalta, o alumnado de 3º de Ed. Primaria fixo un proxecto no que, entre outras cousas, debía buscar información sobre a autora, redactar unha escaleta e gravar o podcast que agora vos presentamos.

Bo traballo, rapazada!!

—————————

AUDIO DE FONDO

⁠⁠⁠⁠Stefan Kartenberg⁠⁠⁠⁠, Winter garden, en ⁠⁠CCMixter.org⁠⁠,⁠⁠ Licenza CC BY-NC

7 ABRIL | Día Mundial da Saúde | PODCAST: COIDAMOS A SAÚDE

O alumnado de 4º de Educación Primaria estivo traballando o tema da “Saúde” e, como produto final, gravaron este podcast nas instalacións de SUPERCOLEONDAS (a radio para escoitar cerca do mar) do CEIP DE OLVEIRA.

Esperamos que vos guste.

AUDIO DE FONDO

⁠AntSurvila⁠, MIND FLOW, en ⁠CCMixter.org⁠,⁠Licenza CC BY-NC

08 MARZO | Día Internacional da Muller

A rapazada de 3º de Educación Primaria de Proxecto Competencial, estiveron a traballar un proxecto sobre mulleres galegas importantes polo Día Internacional da Muller. O resultado é este pequeno vídeo que queremos compartir con vós.

Bo traballo!!

Martijn de Boer (NiGiD), Whatever is Wrong, en CCMixter.org, Licenza CC BY-NC

23 FEBREIRO | Día de Rosalía de Castro

O alumnado de 3º de Ed. Primaria fixo un traballo tomando como base un vídeo cedido pola xente de TIK TAK DRAW con ilustracións feitas en vivo e ben xeitosas.

Quixemos poñer as nosas voces á vida e obra de Rosalía de Castro como unha homenaxe máis á súa figura e á súa obra.

Moitas grazas por deixarnos colaborar con vós!!

Stefan Kartenberg, Rocky Road to Dublin, en CCMixter.org, Licenza CC BY-NC

VÍDEO

Cedido para este traballo por: Tik Tak Draw, Rosalía de Castro, en Youtube.com, CR

13 FEBREIRO | Día Mundial da Radio | Un pouco de historia

Como cada ano, aquí tedes o Podcast do CEIP de Olveira para conmemorar o Día Mundial da Radio.

Nesta ocasión tocoulle ao alumnado de 3º de Es. Primaria que traballaron con moita ilusión para crear o seu podcast.

Esperamos que vos guste!

——————————-—-—-

Speck, Uncertain Movement, en CCMixter.org, Licenza CC BY-NC

IMAXEN

@conojeghuo, gray-and-brown-camera-beside-picture-post-magazine, en Pexels.com, Licenza CC 0

VÍDEO | 20 DE NOVEMBRO | Día Internacional da Infancia

Aquí vos deixamos un traballo realizado polo alumnado de Proxecto Competencial de 3ºEP co gallo do 20 de novembro: Día Internacional da Infancia.
Esperamos que vos guste!

AUDIO

spinningmerkaba, Thank You (Featuring Kara Square) , en CCMixter.org, Licenza CC BY-NC

DETRÁS DOS MICRÓFONOS

Se vos gustaron os Podcast do Samaín, aquí tedes unha pequena mostra en imaxes do que pasa detrás dos micrófonos. Nervios, concentración, emoción,.., e un cento de sensacións máis mesturadas nun anaquiño pequeno de tempo para poder acadar o mellor resultado. Non están todas as que son, pero son todas as que están!

Graciñas!