PODCAST | DÍA INTERNACIONAL EN CONTRA DO ACOSO ESCOLAR (2 Maio)

O alumnado de 6º de EP do CEIP de Olveira estivo a traballar sobre o Día Internacional en contra do acoso escolar.
Como resuitado do traballo confeccionaron un calendario con lema de “12 MESES SEN ACOSO” e gravaron un podcast para facer fincapé na importancia que ten este tema e de facernos refexionar sobre o mesmo.

AUDIO DE FONDO 1
grapesI dunno, en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 2
_ghostReverie (small theme), en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 3
geoffpetersScary music for a Horror Movie film score creepy synth, en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 4
Analog By NatureSilence Await, en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

CALENDARIO | DÍA EN CONTRA DO ACOSO ESCOLAR (2 Maio)

Nos días previos a esta celebración, estivemos a falar sobre o acoso escolar, que era acoso e que podíamos facer nós para reducir ou evitar este tipo de situacións.

Como remate final, confeccionamos un calendario co lemas: “12 meses sen acoso”. Podedes descargalo de xeito gratuíto facendo clic na imaxe.

PODCAST | DEREITOS DO CONSUMIDOR (15 Marzo)

O alumnado de 6ºEP da área de Valores Sociais e Cívicos relaizou este podcast como traballo final do tema tratado en clase sobre os Dereitos do Consumidor.

AUDIO
Calling Sister Midnight, Off-Grid Dreams, en CCMixter.org, Licenza CC BY
IMAXEN
Shann, graffiti-en-la-pared-de-la-tienda-de-comestibles, en Pexels.com, Licenza CC 0

DÍA DA PAZ (2022) | Biografías Premios Nobel

O alumnado de 6º de Educación Primaria de Relixión e Valores Sociais e Cívicos fixeron un traballo conxunto con motivo da celebración do Día da Paz.

O traballo consistiu en confeccionar unha breves biografías sobre os Premios Nobel da Paz concedidos no continente europeo.

AUDIO DE FONDO
koi_discovery, Retrospection, en ccmixter.org, Licenza CC BY