OBRADOIRO: Noticiario

Creación de un noticiario con novas inventadas e gravadas en vivo durante un obradoiro de radio na escola. Traballo realizado polo alumnado de 6º de Ed. Primaria.

Igurdonark, “So Much is Wrong, en ccMixter.org, licenza CC BY 3.0

stevepb, “Sen título”, en pixabay.com, licenza Pixabay License

Curso de radio para mestres

Este mes pasado, varios profes do cole estivemos facendo un curso de formación sobre as radios escolares. Nel aprendemos moitas cousas sobre os aparellos, software, tipos de programas,…, para poder poñer a nosa radio, Supercoleondas, a pleno rendemento.

O relator do curso foi Manolo Sobral, mestre e un dos piares de Radio Todiño no CEIP do Grupo (Ribeira). Moitas grazas!

Aquí vos deixamos unha mostra:

INTRO E DESPEDIDA
Ivan Chew, “Percussive Fences”, en ccMixter.org, licenza CC BY 3.0

ENTREVISTA
I_ghost, “Reverie (small theme), en ccMixter.org, licenza CC BY 3.0

HowardWilks, “Sen título”, en pixabay.com, licenza Pixabay License

OBRADOIRO: As entrevistas

Entrevista ficticia a Millie Bobby Brown

Traballo realizado por María e Alexia de 6º de EP na asignatura de Lingua Galega.

Entrevista ficticia a Miquel Montoro

Traballo realizado por Manuel e Marco de 6º de EP na asignatura de Lingua Galega.

Entrevista ficticia a Monica Moran

Traballo realizado por Noelia e Ainhoa de 6º de EP na asignatura de Lingua Galega.

Entrevista ficticia a Manolo Tractorini

Traballo realizado por David e Roberto de 6º de EP na asignatura de Lingua Galega.

Entrevista ficticia a Sofía Carson

Traballo realizado por Valeria e Nerea de 6º de EP na asignatura de Lingua Galega.

—————————————————

AUDIO DE FONDO
Doctor Migraña, “R’n’ Roll“ por autorización expresa do autor.
Pexels, “Sen título”, en pixabay.com, licenza Pixabay License

Curso de radio para o alumnado de 4º de Educación Primaria

O alumnado de 4º de Educación Primaria, o pasado 16 de Xaneiro, tivo un curso de Radio Escolar a cargo da xente de Ponte nas Ondas. Foi unha actividade moi entretida na que aprenderon cousas como a forma de falarlle a un micrófono, diferentes exercicios de vocalización, técnicas de comunicación, confección de guións, gravación,…

ESPECIAL: Día internacional en contra da violencia de xénero | ‘Cambia o conto’

O alumnado de 6º de Ed. Primaria do CEIP de Olveira (Ribeira), por mor da conmemoración do ‘Día internacional en contra da violencia de xénero’, fixo un programa especial aproveitando a visita do grupo ‘Música miuda’.
O espectáculo que trouxeron foi ‘Cambia o conto’ onde se analizan os estereotipos de xénero nos contos populares.

————————————

AUDIO DE FONDO
Jae the dreamer,All Me(Instrumental)- Drake ft. 2 Chainz/ Big Sean“, en soundcloud.com, licenza CC BY-NC-SA 2.0
IMAXEN
Openclipart, “Sen título”, en publicdomainvectors.org, licenza
Dominio público

Os dereitos das nenas e dos nenos

O alumnado de Educación Infantil do CEIP de Olveira (Ribeira), confeccionou este pequeno podcast sobre os ‘Dereitos dos Nenos e das Nenas’ por mor do ‘Día Internacional da Infancia’.

————————————

Free Music, “Happy and Joyful Children”, en soundcloud.com, licenza CC BY
ArturoChoque, “Sen título”, en pixabay.com, licenza Pixabay License

Os dereitos das nenas e dos nenos | VÍDEO

Vídeo confeccionado polo alumnado de Educación Infantil do CEIP de Olveira (Ribeira) durante o curso 2019-2020, por mor da conmemoración do Día Internacional da Infancia (20 de novembro).

—————————————————

Free Music, “Happy and Joyful Children”, en soundcloud.com, licenza CC BY

Historias do Samaín 2019

O alumnado de 6º de Ed. Primaria do CEIP de Olveira (Ribeira) inventou unhas historias de medo por mor da celebración do Samaín 2019. Despois, elas mesmas puxeron voz a estes contos. Ques escoitalas?? Retámoche a que escoites todo o podcast ata o final e despois comentes cal foi a que máis medo che dou!! Tes valor suficiente??

———————————————————————————–

SackJo22, “White Out (Shade of the Moon Mix)”, en ccmixter.org, licenza CC BY
AdinaVoicu, “ghost”, en pixabay.com, licenza, Pixabay License

ESPECIAL: Fin de curso

Programa especial de fin de curso onde facemos un repaso de aquelas celebración e actividades especiais realizadas no CEIP de Olveira durante o curso 18/19.

———————————————————————————–

texasradiofish, “Groovin'” en ccmixter.org, licenza CC BY NC