DEICA O CURSO QUE VEN

Este foi un curso ‘moi raro’, aínda así, fomos quen de seguir co noso percorrido radiofónico, sen presas, sen pausas, traballando pouquiño a pouquiño como fan as formiguiñas.

Rematamos o noso obradoiro de radio, quedan catro pinceladas, pero xa está completamente operativo e fomos quen de gravar en ‘falso directo’ sen producións, edicións ou retoques posteriores.

O vindeiro curso, aquí estaremos, esperando esas mentes abertas, eses sorrisos escondidos e esas ganas de… RADIO!!!

Que pasedes un bo verán!!!

OBRADOIRO: Teatro

O alumnado de 5ºEP redactou unhas pequenas obras teatrais que logo gravaron na nosa radio. Aquí tedes o resultado.

AUDIO DE FONDO: TITANIC
airtone, “tokyoStreet” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

MAXEN: TITANIC
funnytools, ‘No title”, en pixabay.com, licenza CC 0

AUDIO DE FONDO: SUCESOS ESTRAÑOS
airtone, “disOrder” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

MAXEN: SUCESOS ESTRAÑOS
ersi, ‘No title”, en pixabay.com, licenza CC 0

AUDIO DE FONDO: ÁREA 51
gurdonark, “Sawmill” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

MAXEN: ÁREA 51
Schäferle, ‘No title”, en pixabay.com, licenza CC 0

PODCAST EN DIRECTO | Especial ‘Fin de Curso’ 20/21

Para rematar o curso, varias alumnas e alumnos e 5º EP quixeron facer un Podcast ‘en directo’ para estrear o novo taller de radio que temos no cole.

A temática non podía ser outra: un resumo das actividades e conmemoracións máis destacadas deste curso ‘atípico’ que xa remata.

Parabéns polo traballo e esforzo!

AUDIO DE FONDO 1
grapes, “I dunno” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 2
_ghost, “Reverie (small theme)” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 3
geoffpeters, “Scary music for a Horror Movie film score creepy synth” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 4
Analog By Nature, “Silence Await” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 5
J.Lang , “Drops of H2O ( The Filtered Water Treatment )” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

IMAXEN
Ylanite Koppens, ‘Globos De Fiesta Amarillos, Rosas Y Azules’, en pexels.com, licenza CC 0

CERTAME | Logo para Supercoleondas

Este ano, co gallo das Letras Galegas, organizouse un certame no centro do que vai saír o logo para a nosa radio. Temos moitos nervios e moita emoción por saber cal será a imaxe escollida para que represente a Supercoleondas!!!

Agora mesmo, despois de varias fases eliminatorias, aquí tendes aos SUPERFINALISTAS… un destes vai ser o logo elixido… e ti, cal escollerías??

DÍA DAS LETRAS GALEGAS (17 Maio) | ESPECIAL: Xela Arias

Por mor da celebración do Día das Letras Galegas 2021, o alumnado de 5º de EP confeccionou este Podcast Especial adicado á autora homenaxeada: Xela Arias.

AUDIO DE FONDO 1
Stefan Kartenberg, “Rocky Road to Dublin” en ccmixter.org, licenza CC BY-NC 3.0

AUDIO DE FONDO 2
Ivan Chew, “Twilight (2008) basic melody” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

AUDIO DE FONDO 3
Admiral Bob, “Scottish Hearts” en ccmixter.org, licenza CC BY 3.0

IMAXEN
Dende, ‘Ilustración de Xela Arias’, en commons.wikimedia.org, licenza CC BY-SA 4.0

SEMANA DA PRENSA (08-12 Marzo) | Noticiario

Para celebrar a semana da prensa, varios dos rapaces e rapazas de 5º de EP estiveron a traballar nun noticiario, a partir de novas reais do xornal fixeron a súa propia adaptación radiofónico. Aquí tedes o resultado!

AUDIO DE FONDO
Ben Briggs, “Splatoon Remix – Stay Fresh! (Squid Sisters News)” en soundcloud.com, licenza CC BY 3.0

benjaminhartwich, ‘radio’, en pixabay.com, licenza Pixabay License