O alumnado de 5° de Primaria rega as árbores froiteiras que plantamos no patio do noso cole.
Nestes días de calor é necesario facelo con frecuencia.
As nenas e os nenos de diferentes cursos participan nesta actividade regando por quendas.

O alumnado de 5° de Primaria rega as árbores froiteiras que plantamos no patio do noso cole.
Nestes días de calor é necesario facelo con frecuencia.
As nenas e os nenos de diferentes cursos participan nesta actividade regando por quendas.
