Feliz verán!!

Durante este curso os alumnos e alumnas do cole de Olveira realizaron actividades diversas, na escola e no entorno natural, relacionadas co respecto e o coidado do medio ambiente. E, por suposto, dun xeito dinámico e transversal buscando a implicación de toda a comunidade educativa. E levando á práctica, na vida cotiá, a necesidade  do aforro de enerxía e o consumo sostíbel. E tamén a redución do lixo e a grande importancia da súa reciclaxe, como vimos facendo en cursos anteriores.
Vémonos en setembro con novos proxectos e ilusións!! Feliz verán a tod@s!!

Vermes de seda e bolboretas

O verme de seda é a larva ou a eiruga da avelaíña, ou bolboreta de seda doméstica. É o que produce os casulos de seda. O seu nome científico é “Bombyx mori”. É un insecto moi importante porque considérase o principal produtor de seda natural.O verme de seda aliméntase de follas de moreira branca. Tamén doutras especies de moreira e doutras plantas da mesma familia.
O vídeo e as fotografías foron feitas pola titora de 2ºP cos seus alumnos e alumnas.