O alumnado de 3ºEP do CEIP de Olveira quixo homenaxear a Rosalía gravando “Caldo de gloria”.
Bo traballo rapazada!!
O alumnado de 3ºEP do CEIP de Olveira quixo homenaxear a Rosalía gravando “Caldo de gloria”.
Bo traballo rapazada!!
O alumnado do CEIP de OLVEIRA celebrou o entroido con moita arte!!